Meniu
Cosul tau

Întrebări frecvente

Nu, nu este necesară înregistrarea unui cont pentru a face o comandă. Opţiunea "fără cont" este setarea iniţială, la finalizarea comenzii. Crearea unui cont este opţională şi facilitează urmărirea istoricului comenzilor sau primirea unor oferte speciale doar pentru abonaţi.   

După lansarea comenzii, produsul se pregăteşte de livrare şi se trimite cu firma de coletărie către destinatar. Coletele se ridică de la depozit la ora 14, de luni până vineri şi se livrează începând cu urmatoarea zi. Durata livrării depinde de localitatea de livrare dar şi de încărcarea datorată sărbătorilor sau promoţiilor. 

La finalizarea comenzii veţi putea alege să plătiţi prin ramburs sau cu cardul. Pentru plata cu cardul, veţi fi redirecţionat către pagina Netopia Payments pentru a face plata in siguranţă. Dacă doriţi să faceţi plata prin virament, va trebui să ne contactaţi, pentru a vă putea comunica contul societăţii.

Termenul de livrare variază între 1 si 3 zile lucrătoare în funcţie de ora la care a fost trimisă comanda şi de localitatea de livrare.

Returnare: Pentru a returna un produs trebuie mai întâi completat formularul de retur. După confirmarea primirii formularului, veţi primi detaliile necesare pentru livrarea produsului către depozitul nostru. Produsul nu trebuie să aibă urme de utilizare şi trebuie să fie inapoiat în ambalajul original. Returul este gratuit.

Înlocuire marime: Pentru a înlocui o mărime a unui produs cu o altă mărime a aceluiaşi produs, trebuie mai întâi completat formularul de retur în care să bifaţi "Alte motive" iar apoi să notaţi mărimea dorită. După confirmarea primirii formularului, veţi primi detaliile necesare pentru livrarea produsului de înlocuit, către depozitul nostru. Produsul nu trebuie să aibă urme de utilizare şi trebuie să fie livrat în ambalajul original. Returul este gratuit. După verificare, livrarea produsului înlocuit este gratuită.

Înlocuire produs:  Pentru a înlocui un produs, trebuie mai întâi să faceţi retur pentru produsul cumpărat iar apoi să faceţi o nouă comandă pentru produsul nou.

Da. Singura condiţie este de a suna mai întâi, pentru a face o programare. Adresa magazinului este cea din contact.