Meniu
Cosul tau

Termeni şi condiţii

Metoda de plată

Livrările prin coletărie se pot plăti ramburs, cu ordin de plată sau cu card bancar, prin intermediul platformei de procesare plăți NETOPIA PAYMENTS. În cazul ridicării produselor de la sediu, plata se face doar cu cardul bancar sau prin virament. Plățile cu numerar nu sunt acceptate.

Procesarea plăților online

Atunci când optați pentru plata cu card-ul, veți fi redirecționat către platforma NETOPIA PAYMENTS, în care vi se vor solicita anumite date personale în funcție de metoda de plată aleasă - spre exemplu, datele de card (numărul cardului, numele & prenumele deținătorului cardului, data expirării și codul de securitate de pe spatele cardului). Aceste date sunt folosite strict pentru procesarea plății prin intermediul platformei NETOPIA PAYMENTS și nu ne sunt comunicate.

În anumite situații, putem transmite direct către platforma NETOPIA PAYMENTS o serie de informații cu privire la tranzacție, anume: valoarea tranzacției, număr de telefon si adresa e-mail (dacă acestea au fost completate în contul clientului).

Pentru a putea asigura urmărirea tranzacțiilor și decontarea plăților, NETOPIA PAYMENTS ne furnizează rapoarte cu privire la plățile pe care le încasăm. Aceste rapoarte pot includ date personale ale plătitorilor (nume, prenume, e-mail, nr. telefon, adresa billing). NETOPIA PAYMENTS ne transmite aceste date ca parte a serviciilor de procesare a plăților.

În cazul în care apar probleme legate strict de procesarea plății dvs., veți putea fi contactat în mod direct de către reprezentanții NETOPIA PAYMENTS pentru soluționarea acestora.

Platforma NETOPIA PAYMENTS prelucrează datele dvs. personale în calitate de operator independent pentru procesarea plății online. Puteți consulta mai multe detalii despre politica acestora de prelucrare a datelor dvs. personale colectate în vederea procesării plății aici: https://netopia-payments.com/nota-de-informare-gdpr-platitori/ 

Termenul de garantie

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia de 24 de luni, cu respectarea prevederilor legale in vigoare. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie, ce asigura repararea sau schimbarea gratuita a produsului defect. Termenul de remediere a defectelor aparute in perioada de garantie este de 15 zile lucratoare. Costurile de transport, manopera, sau alte costuri neprevazute ce pot aparea, sunt suportate de furnizor.

Politica preturilor

Toate tarifele aferente bunurilor si/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei si includ T.V.A. Preturile se raporteaza la un curs mediu euro/leu stabilit lunar de catre vanzator. In cazul fluctuatiilor valutare majore, pretul se poate modifica.

Toate reducerile de pret se regasesc pe pagina PROMOTII. Durata reducerilor poate varia intre 1 si 30 zile in functie de cantitatile disponibile pe stoc.

Returnarea produselor

Clientul are dreptul de a returna produsele in termen de 15 zile lucratoare de la primirea lor. Pentru aceasta, se va completa un formular aflat la baza paginii, sau accesand acest link: FORMULAR. Produsele trebuie returnate in ambalajul original si nu trebuie sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Clientul va suporta doar cheltuielile afisate pe site pentru aceasta actiune, conform legilor romanesti. Dreptul de returnare nu poate fi invocat in cazul produselor ridicate de la sediul nostru sau pentru care a fost facuta proba.

Confidentialitatea datelor

S.C. Annasia Shoes S.R.L. respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor si se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti, ci sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului sau informarii clientilor sai.

Dreptul la proprietate

Nu este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, includerea oricarui continut, in orice alt context decat cel original. Utilizarea oricarui material de pe acest site se face numai cu acordul scris al proprietarului, S.C. Annasia Shoes S.R.L

Solutionarea litigiilor

Daca aveti o nemultumire legata de un produs sau serviciu cumparat on-line, puteti incerca solutionarea online a litigiilor cu ajutorul Comisiei Europene, la adresa de aici.

Daca doriti sa contactati protectia consumatorului, puteti folosi numarul de telefon 021.9551 sau puteti accesa pagina ANPC, aici.